Thursday 6 November 2014

達爾文溫馨青瓜(小黃瓜)辣椒農場

離開長豆農場, 黎到大概距離10分鐘車程既青瓜農場
老闆係一個越南女人, 但伙計就係幾個台灣女仔同兩個法國男仔
稍為安頓一下就係時候訓覺喇! (農場生活/_\)

同樣係13AUD per hour, 朝早picking 中午 packing
有時間剩就去摘辣椒, 4AUD per 1kg
計落每日大約100AUD
其實比摘到7.5盒長豆賺得少, 但係快樂無價

農場設備

仲有各式各樣嘅動物朋友陪伴你日常所有生活

每天清早都要多謝一眾閨房伴
多謝佢地6:10開曬房燈, 小妹先有望6:20 (或6:30...)起身

一早起身打開門, 三隻連奶都未戒嘅狗仔一齊迎面撲來,  how sweet!

昏迷中食過早餐, 七點就準時開工喇!!
但係有時會三隻一齊咬住褲腳唔放

青瓜有蓋唔會太曬, 真係好幸福
問題係青瓜嘅粉刺跌落身同眼會好痕
所以都係包實自己比較穩當

用鉸剪剪跟住拔走尾部既花
一路剪一路背住裝瓜既籃

頭兩三個鐘都還好
做到11點開始好頭暈
硬著頭皮繼續撐到12點
就完成曬朝早5個鐘嘅picking環節喇!

中午有兩個鐘頭lunch time
多數佢地會沖涼午睡
但我就懶得沖兩次涼所以唔訓喇

每日午晚餐嘅指定食材 
三款口味, 梗有一款配合當日心情
65cent per pack, 破產人士之選

呢三隻狗仔自來架
睇住佢地一日一日長大, 好可愛
可惜老闆娘話養唔到咁多所以一個禮拜後就遺棄左佢地lu...

仲有一隻叫lucky, 有一日台灣朋友Even話:「她國語法語英語越南話都會聽, 很international的」
哈哈

今次lunch我地煮左農場出品嘅苦瓜俾兩個法國仔
介紹一下中國人認為食到苦瓜就代表長大左吃得苦嘅道理

小紅(因為佢番工永遠都係同一件紅色工作服)一放落口就馬上吐出黎

話係佢食過最難食嘅食物
連聲道歉, 表示真係食唔落
跟住我問佢法國有無苦嘅菜式
佢諗左陣答我:「可能係橙皮果醬」
難怪!! 

做農場最好就係有好多農作物食

休息過後就到包裝環節啦
男仔將青瓜倒上臺, 女仔砌夠10.5kg就封箱, 再由男仔上架

今日老闆娘無監工
大家都慢慢做, 做得好開心
大概兩個鐘就結束, 稍微休息一下就要出發摘辣椒啦

由基地去辣椒田約一分鐘車程, 既然有車都係懶得行喇

紅色同綠色辣椒要分開袋
澳洲人唔食得辣 所以市場買到嘅多數都係綠色
我一日大概摘到3kg啦...好過無

不過Even就大概有5kg, 咁就相等如差唔多兩個鐘工資喇~~
摘到六點半太陽落山就收工!!

日出而作 日入而息

每日收工後距離訓覺只有四小時
所以大家都變得份外珍惜有得離開農場嘅時光, 儘管可能只係去supermarket買餸...

偶然會去附近酒吧坐坐, 飲下最愛嘅apple cider

主場女音唱歌好好聽!

今日老闆娘落左Melbourne做生意
我地即刻作反唔做辣椒誓要衝出city食牛排!!
一於去Darwin Sailing Club睇日落, 做番幾個鐘頭貴婦

裙子之約會

椰林 樹影 日落 遊艇, 牛排 橙汁 長裙 美女(!?)
此情此景 多麼醉人


25AUD per meal, 連salad n drink
我地三個農場妹一放落口就忍唔住大叫:「很好吃!!!!!」
嚇壞陌生的老外
唔好意思啦, 我地係名符其實嘅大鄉里出城嘛
好耐無食過牛排喇

做左一段時間, 愛上呢度嘅生活亦開始適應呢度嘅工作
但係芒果季節就快開鑼
休息一下馬上就要準備再作戰喇!

PS. 北澳一帶物價屬於全澳最高 (Darwin一晚hostel間間公價 34AUD)
旅遊業發展唔蓬勃 留係市區太耐我會覺得無聊又燒錢
但不論農場定市區平均薪水亦相對地高
所以如果想做農場 我會建議都係喺呢邊搵
(聽講Melbourne都ok, Brisbane一帶薪水最低)
反正做農場都無咩機會出去娛樂
Darwin農場平均15AUD per hr

No comments:

Post a Comment