Monday 18 August 2014

第一份工作 - Broome Cup投注站

由於黎到澳洲頭一星期仲要等稅號
賞試過搵養珍珠場工, 但老闆要求稅號
雖然有人話劇有d老闆唔會要求馬上提交稅號
但我諗都係乖乖等一個星期,就當適應一下新生活吧

有一日無聊打算出去隨便走走
離開hostel前撞到一個朋友,問我有無興趣下個禮拜到broome cup賽馬投注站打工
Semi-final和final 共兩日
佢朋友係manager 搵緊人,25AUS per hr
有得免費入場仲咁好pay
我當然即刻就應承左

番工之前同manager大致了解過工作內容
係負責於賽後寫低邊隻馬跑贏同賠率,然後癡上notice board
有時間既話就留意一下投注紙用曬未,無就refill
媽咪 呢份可能係我成世女聽過性價比最高既工作!
所以話出外靠朋友,我明白了!

上班當日朝早manager載左我去馬場
老實講第一眼有少少失望
仲以為賽馬點都算係高級活動
地方應該寬敞一d同埋可能有室內貴賓室之類
但原來一眼已經睇曬成個幾乎全室外場地
Haha原來諗多左啦~ 畢竟broome只係個小城市嘛

被老細重新再brief一次,同詢問final之後既朝早有無時間番黎執首尾
題外話,老細係英國伯伯
我總係覺得有少少歧視亞洲人
講唔夠五句就問我,有無認識隨便sleep with different guys既backpacker/你會同佢地玩嗎之類
算喇,三日後老死不相往來!
我忍你.

下一個環節就係:等開工
無錯, 係有人工收架!
因為比賽中午先開場,所以能夠做既都只係坐向到等結果
上天對我太好了吧!

人潮陸陸續續黎到

澳洲人既盛裝打扮真係令我大開眼界
仲以為誇張既頭飾已經不合時宜
大家都好靚呀, 睇睇下自己都想要番套

其實我今日都打扮過架
睇下我件衫~~

各式各樣既投注紙
其實最後浪費左好多,希望佢地係拎去回收啦

賽馬

就係咁樣三日就過左去
我嘅holiday有working喇!


No comments:

Post a Comment