Saturday 9 August 2014

Saturday Market + Sun Picture影院 + Hostel Party

琴晚食飯時一個朋友同我講著名澳洲traveler "Gary the goat"
俾佢主人帶左黎Broome, 估唔到今日Saturday market就見到真身喇!!


就係佢, 帶住Gary環澳拍片仲環到有sponsor
羨慕得黎又真係幾佩服距咁都諗到嘅
雖然佢好似有少少唔耐煩, 因為個個都爭住要同gary影相




Saturday and Sunday market, 有好多Broome出產既珍珠飾物賣


我就買左頂新帽喇


呢晚有少少成功感
因為係黎到澳洲後第一次跟無asian既組合外出
都算係走出左comfort zone嘅小小里程碑 :)

食飯既時候跟黎自Netherland, Germany, Melbourn既朋友傾計
然後就即慶黎到Sun Picture露天影院睇戲喇

傳聞係地球上最古老而又依然營運既露天影院
每期只會有三四套戲上影, 今晚就睇左The Sex Tape



一路睇一路有雀仔同飛機飛過,幾寫意架


Roomate送嘅糖, 澳洲特產

為左增加backpackers嘅疑聚力
hostel每個星期都會舉辦一d活動
(令我諗起大學嘅hall  haha)
而今個禮拜就係cross party



女仔扮男仔,男生著女仔衫
裝假狗好似好認真製作??
小巫見大巫啦!!


好啦﹐我承認我係一個處身於太太太多人既地方會唔知做咩好既人
所以都無幾耐就番番房啦!

But i think they had a great night~

No comments:

Post a Comment