Tuesday 19 August 2014

Life in German Auto Garage

原來佢地架車正在維修所以留喺車房
確定好地址後, 搵到好心嘅朋友載我一程

一落車...WTF咩鬼地方嚟!
荒山野嶺, 人跡罕至
打電話比德國男生, 原來佢地仍然係town飲緊酒
一知道我已經嚟到, 然後就馬上趕黎
叫我跨過圍欄等住先

就係呢個圍欄
點解? 見唔見到右邊有幾條欄杆爛左
PS. 澳洲星空真系好靚, 雖然我無影低, 但係依稀見到銀河


佢地到達後不斷道歉, 因為無聽電話唔知我黎到
其實我都唔好意思, 無諗過呢度荒涼到咁
仲以為可以黎到等都無所謂
佢地仲要夜媽媽踩skateboard趕番黎....
佢地一個叫jano一個叫ludwig
經過一輪ice breaking環節
Haha知道搵到pokemon fans, 陪我呢個星期一齊打3DS pokemon
能夠遇到兩個好好人既travelmate好好彩 :)




咁大個女第一次去車房
估唔到第一次去就要係度訓hahaha

仲有廁所有暖水沖涼

夜晚佢地訓車身張床
我訓車頭

晚餐用gas爐煮 今晚係醬油撈飯

呢度因為密封, 暖過hostel好多, 幾好訓

第二日一起身就接到消息
......原來今日內都係整唔好
好吧! 就留多一晚吧, 反正呢度都唔差


No comments:

Post a Comment