Tuesday 19 August 2014

感謝大家Farewell + 破產嘅我今晚訓車房

眾所周知IRIS CHUNG不善理財(努力改善中)
OK finally, I'm broke

事緣係我一直大安旨意以為broome cup馬會已經出左糧俾我
因為我收到email糧單
於是都將現錢洗晒去

洗晒後﹐先發現款項無法即日提取
唔緊要! 反正今晚都去darwin
大不了中途/到達先提款

但係﹐突然接到壞消息
原來德國男生嘅車壞未整好﹐今晚走唔到!
我又無錢又pack晒行李﹐又check左out﹐ 點算好??

經詢問後﹐發現德國男生夜晚都訓喺佢們自己嘅campervan(旅行車)
而佢地都好樂意俾我借宿
接下來既問題就係﹐到底要唔要同兩個陌生男人訓一架campervan ?____?

傍晚嘅時候約左台灣朋友去matso's啤酒館
算係同我與另外一個男仔既farewell
老實講﹐大家萍水相逢先兩星期
咁樣約出黎"have a drink before i leave"算好難得!
而且一直以嚟我都係個每一日都總會犯點錯既女仔, 好感謝幫過我嘅大家
Working Holiday第一班認識嘅朋友﹐我一定會記得你地 :)
famous mango beer, 新鮮比樽裝好飲


 cheers

席間有朋友提出
如果德國男生係壞人﹐今晚知道總比係路上知道好
反正一個同兩個女仔同行﹐ 有事起上嚟其實都無咩分別



至少broome還有大家:)

就係咁﹐我今晚就決定訓campervan啦!

No comments:

Post a Comment